Packning pågår

Förberedelserna inför Jukola-resan har börjat nu. Mockarutorna är packade i en burk, champagnen inhandlad, pastasalladen snart klar. Ja, då hade jag väl det viktigaste?

Nå nej, men snart ska jag nog börja packa kläderna också. Som vanligt så kommer jag ju inte att göra det förrän sista minuten, men som tur är så har jag ju min rutin att luta mig tillbaka mot och att packa för en helg med orientering tar inte många tiotal minuter.

Imorgon bitti bär det iväg =) ÄNTLIGEN!! Ska få träffa Eva igen och få se hur hon bor. Börjar väl vara på tiden sådär 1½ år senare... Vi träffades ju för någon vecka sedan men hann inte prata så mycket då, under sprint-FM, och dessutom var jag i min egen lilla bubbla den dagen så jag var inte den lättaste att försöka umgås med då heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0