Ready for takeoff

Nu är det lite drygt en timme tills vi åker. Jag sitter i soffan med datorn i famn och tänkte ännu hinna läsa "blade". (Tidningen alltså). Till det bör tilläggas att jag fortfarande inte packat klart. Men jag brukar räkna så att det jag inte hinner roffa åt mig på en halvtimme kan inte vara så viktigt att jag behöver det och så går det ju alltid att köpa det man behöver på plats. Jukola är ju trots allt värsta shoppingparadiset ;) Typ löpskor på 40% rabatt, löpkläder nästan nedsatta lika mycket osv. Behöver jag nämna att jag brukar ha mycket med mig hem? Löpkläder går alltid åt! 

Borde väl börja röra på mig, tror till och med att pappa snart blir stressad över att jag inte packat än. Och det säger mycket då han aldrig stressar upp sig annars!!

Jukola 2009. Jag och Kican värmer upp för start. Vad ska jag göra utan min kära? Vi har varit på Jukola båda två varje år sedan 2005. Och den större frågan av dom vem ska äta upp all den mat jag packar med? :D


Kommentarer
Postat av: kican

Ledsamt:(

Svar: eller hur?! Jag som har min delikata pasta-sallad iår igen!
Sabsa

2012-06-15 @ 12:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0