Kortdag

God morgon! Idag är jag uppe med tuppen, även om jag inte direkt skuttade ur säng. Verkligheten var snarare att jag snoozade minst en kvart. Men då vi har tidig föreläsning hjälper inget annat än att kliva upp. Dock har vi bara 2h idag så det är ganska skönt efter att början av veckan har varit ganska tuff. Idag har jag bestämt att jag ska gå ut och gå med Selma eftersom jag ändå har mycket tid. Selma är (oftast) en riktig raring till hund som det är kul att gå promenader med! Sedan skaj ag ta tag i pluggnadet och kolla skidskytte-VM. Oj jag kan knappt bärga mig till det är fredag då jag ska börja träna igen efter ett (evighets)långt uppehåll. Då ska jag ta mina mediciner och sluta ha ont i halsen dag ut och dag in och småningom också sluta hosta.
Undrar vem som är gladare=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0