Som ett brev på posten

För att göra denna fina dag ännu lite bättre (För den är ju redan bra med tanke på att tentan är över, solen skiner och jag gjorde en bra träning) så har jag fått två paket på posten idag (och ett kort). Jeii, det börjar närma sig födelsedag och jag älskar att få paket då jag inte vet vad de innehåller eller kort eller brev. Så himla kul att få en liten överraskning! Okej ena paketet har jag själv beställt, tyckte jag "behövde" en till vårjacka. Men det andra paketet är en födelsedagspresent och jag har inte öppnat än för jag vill suga på den här karamellen lite till! Jag har mina aningar om vad det är men det är ändå spännande :D

För övrigt sitter jag och försöker fixa en ny header till min systers blogg. Tyckte det var för tråkigt att ha samma år ut och år in. Men jag ska börja städa, snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0