Världens mest onödiga

Klev upp lite över 8 (typ 10 över) idag. Skolan skulle börja 8.30 prick och jag har ca 7min cykelväg till skolan. Ändå hann jag äta frukost, packa ihop mina saker, sminka mig, borsta tänder, platta håret, klä på mig och ändå hade jag tid att sätta musik i öronen och kom 3 min innan till skolan. Det kallar jag effektivitet! Vi hade förmodligen min skoltids mest onödiga seminarium idag. Verkligen! Fick ingenting ut av det alls! Men dagens positiva är väl att jag har resten av dagen ledigt och solen skiner. Vad hittar man på då om inte en löptur?
Här löpning från träning i Åhus på förra årets vårläger. Snart är det dags för avfärd mot årets vårläger i Göteborg. Längtar riktigt mycket efter lite miljöombyte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0