Det finns hopp

Jag kan inte sova, klockan är halv 3. Eller har ju sovit av och till i typ 5h men nu går det inte längre. Tänkte läsa en stund innan jag försöker somna om. Pratade med pappa innan jag gick och lade mig. Det verkar som om det är lite bättre än vi först trodde. Det blir inte Tammerfors utan han får stanna kvar i Vasa, han hade börjat kommunicera igen. Hoppas den fina utvecklingen håller i sig.

Det suger att vara i Umeå just nu, att tävla känns inte heller kul och inte heller att plugga. Jag vill hem och helst igår. Men det är bara att bita i det sura äpplet och vackert sitta och plugga en vecka till. Det är bara en vecka...det borde ju gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0