lite upp och lite ner..


Igår hade vi jättefont väder ute, efter att ha gjort bort alla måsten gick jag ner till stranden och filosoferade över livets mening. Det var riktigt skönt när jag väl satt mig i lä (det blåser ju alltid i Umeå).


Idag är det träning x2 som gäller och lite skola på det. Laddar med massor av kanelbullar så att jag ska orka ;) Imorgon ska jag träffa S för att planera sommarens träning. Har själv gjort en liten plan så jag är lite spänd att se vad han tycker om den. Måste ju pröva vingarna då jag gått en styrketräningskurs och nu går konditionsträning.

Fick lite tråkiga nyheter alldeles nyss =( Hoppas, hoppas att allt är mycket bättre än det verkar just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0