Morgonpigg

Jag har fått värsta rycket på senare tid. Jag är morgonpigg!! Det har nog aldrig hänt tidigare, tror jag. Vaknade kl 5 i morse och var redo att ta mig iväg ut och springa. Men jag tänkte att det var lite väl tidigt då jag inte börjar skola förrän kl 13 idag. Så jag vände på mig och lyckades somna om. När jag vaknade kl 7 var jag inte alls lika pigg och ångrade då bittert att jag inte klivit upp kl 5 i alla fall. Nu har jag dock kommit mig upp och ätit frulle. Snart ska jag ut på dagens första pass. Det blir 3x12-14x15s med 15s jogging emellan. Tufft pass, men ack så skönt det kommer att kännas efteråt! På kvällen blir det cykling till träning (9km) + orientering + cykling hem (9km). Blir ett riktigt långpass med andra ord. Tror dock inte att det blir så jättelång bana...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0