Upp som en sol...(2.0)

Aldrig kan man få vara riktigt glad. Hade precis återhämtat mig efter det förra tråkiga beskedet och jag får VG på näringsläran och G i styrketräning. Sedan kom nästa bakslag.

Hela min värld känns som om den är upp och ner just nu...Hade egentligen vilodag idag men for ut och sprang 6km på 26 min (4,15 min/km) ouppvärmd med tårarna strömmande längs kinderna i hällregn (jag som aldrig gråter annars, med undantag till film och böcker). Gissa om folk kollade. Men inte känns det bättre för det heller. Tårarna fortsätter bara rinna och jag orkar inte.


Hoppas, hoppas, hoppas allt blir bra <3
Inser att jag varit kryptisk. Mormor föll i en trappa och har brutit lårbenshalsen (fick vänta en vecka innan hon fick vård dessutom, läkarna tog inte röntgen på en 81-årig gammal tant som fallit i en trappa???!!). Hon har opererats och fårr en höftprotes. Idag var det farfars tur att åka in till sjukhuset. Vet fortfarande inte riktigt hur det är med honom. Är förjävligt att sitta fast i Umeå med tentaplugg just nu...
.
I'm not quite myself these days.
Guess we all come undone time to time in different ways
Well I have myself to blame,
Guess I don't understand I need help in many ways

Kommentarer
Postat av: Johanna

Blir lessen fast ja int vet va som ha hänt. Kram!

2012-05-25 @ 15:15:34
URL: http://curroergosum.ratata.fi
Postat av: Susann

Många stora styrkekramar härifrån! Håller tummarna att allt går bra till slut ändå.

2012-05-25 @ 18:30:37
Postat av: Sanna

Alltid vid din sida!

2012-05-26 @ 03:32:40
URL: http://sanna.hagstrom.dinstudio.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0