Besviken

Nu har jag fredagsstädat hela lägenheten (med god hjälp av Katta). Det är så himla skönt att inleda helgen med att ha en välstädad lägenhet! Snart ska jag sätta igång ett kakbak. Eller en blåbärspaj ska det bli fredagen till ära =)

Idag är jag riktigt besviken på mig själv. Jag har gått och funderat på en grej ganska länge och tänkte ta tag i det idag. Jag har legat sömnlös och vridit och vänt på mig i flera nätter. Jag har tänkt ta upp det här förut också då jag träffat dessa personer, men som vanligt fegade jag ur. Att det ska vara så svårt!! Som sagt riktigt besviken på mig.

På träningsmötet fick jag ungefär det besked jag väntat. Jag ska träna mindre än jag gjort de tre senaste veckorna. Den här gången ska jag verkligen försöka hålla mig till det och inte träna mer. Jag vet ju innerst inne att jag inte blir bättre av att träna så mycket som möjligt, utan så smart som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0