Långpass

Idag blev det långpass i regnet för min del. Inte jätteinspirerande men med gott sällskap går det alltid bra. Vi sprang en runda på mjuka grusvägar i drygt 2h och 20 km. Efteråt tog vi ett bastubad på IKSU (svensk bastu så jag fick knappt upp värmen) och en fika på Skogis. Där fick jag uppmaningen att gratta far min på farsdagen. Just ja, det är ju farsdag idag! Jag hade inte reflekterat över det innan, men dock för nån vecka sedan då jag köpte en present! 
 
 
 
Jag har redan grattat, men passar på att skriva här också. Grattis på farsdagen pappa, faffa och moffa!
 
Som jag kommer att minnas alla barndoms sommrar. O-ringen med pappa och syster, fammo och faffa. Vi fikade alltid,  mest coca-cola och mazariner. Det här är väl -98 eller -99
 

Nästa vecka har vi mest en massa praktiskt. Det är kul! Då får man röra på sig och slipper anteckna för brinnkära livet. Vi ska bland annat bekanta oss med dexa, laktat, rörlighet och olika fysiska tester. Okej, det mesta får ju jag bekanta mig med då jag själv är och gör tester, men det är något helt annat att vara testledare än att "bara" kötta järnet på tester. Men veckan inleds på bästa sätt; ett grispass i gymmet kl 06.30. OCH denna gång får jag sällskap! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är nog troligen 98, men är inte säker...

2012-11-11 @ 20:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0