Stolt

Det här med att ha vilovecka är inte riktigt min grej kan jag ju lätt konstatera med 4 träningspass på två dagar. När jag inte har ett schema att följa så är det så lätt att bara sticka ut på ett spontanpass, speciellt om man har sällskap.

Idag är jag dock lite nöjd med mig själv, och nej det är inte för att jag tränat (det skäms jag nästan lite över). Jag har nämligen fixat min cykel nu! Alldeles själv!! Det är jag stolt över! Jag har alltid haft tummen mitt i handen, men nu har jag blivit väldigt händig mitt i allt. Okej då att nån händig hade fixat det fortare, men det spelar ju ingen roll så länge man klarar det.

Imorgon har jag examination på massagedelen av kursen för att sedan åka iväg till Finland för att sova en natt där och fortsätta till Lettland på Baltic Junior Cup.

Baltic Junior Cup 2009. Eva och jag fastnade på bild då vi fånade oss (som vanligt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0