Uttråkad

Skrev nyss ett jäkligt långt blogginlägg som bara försvann. Sammanfattningsvis:
  • Jag har tråkigt.
  • Det suger att åka båt, men internet gör det nästan uthärdligt.
  • Jag avskyr att sitta still (blir rabiat) speciellt under vilodagar. Hör och häpna har faktiskt vilat helt idag så till vida att man inte räknar yoga och cykling till skolan som träning.
  • Jag är bra på multitasking (bloggar, facebookar, skriver skolarbete, ser på House, lyssnar på musik och spelar på iPod samtidigt)
  • Jag har en ny drog; vetenskapliga artiklar. (Nörd!!)
  • Jag har utvecklat konsten hur-man-får-en-köttbullsportion-och-en-muffins-att-ta-en-och-en-halv-timme-att-äta.

Blev föresten godkänd på min praktiska massageexamination idag. Ett VG blev det till och med. Så kanske man kan göra det officiellt nu att jag är godkänd massör? Eller är det tredje gången gillt som gäller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0