Beslutsångest

Det är såna här dagar jag borde ha nån som sitter på min axel och berättar åt mig hur jag ska göra. Jag har själv alltid svårt att veta vad som är rätt och fel. Jag har intervaller planerat, redan på förmiddagen egentligen, men jag är skittrött och har varje morgon den senaste veckan känt efter om jag eventuellt har ont i halsen. Jag vet inte! Det är alltid svaret. Det kan vara början på halsont men det kan också vara så att jag känner efter för mycket så här inför FM...

Tror ändå att jag skippar intervaller idag och kör dem i morgon istället. Med tanke på att jag inte sovit jättebra eller mycket de senaste nätterna så är det väl bäst så.

Jag ska ännu hinna baka en blåbärspaj i dag, alt. flera. ESC/OUC har läger och även om jag inte är med på själva lägret så var jag ändå med på kvällsaktiviteterna i går och i dag hade vi plan på en kvällsfika. Jag ska stå för blåbärspaj är det tänkt. Det är kul att det äntligen tagits initiativ till lite gruppsammanhållning från de aktivas sida! Så nu tänkte jag fortsätta på den linjen medan alla ännu är varma i kläderna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0