Busted

Fick massage i dag i skolan. Så himla skönt sätt att börja en måndag! Sedan är det en annan femma att jag fick så mycket massage att jag började må lite illa och att eftermiddagens föreläsning gick mig totalt förbi. Det var helt klart värt det!

Skulle egentligen styrketränat i eftermiddag, men eftersom vår föreläsning höll på till kl 15 och det är måndag så skulle det varit helt omöjligt att få något gjort på gymmet så jag gav mig ut på en löptur med Emilia istället. Styrketräningen får jag ta i morgon bitti istället.
Hittade en sån på vår löptur, så där i förbifarten.

Något annat vi hittade var...ja ganska uppenbart....det här brottet uppdagas direkt då man är blå både om händer och mun efter en löptur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0