Uppladdning

Jo, jag vet att jag i alla diskussioner är emot protein- och energibars, protein- och energidrycker osv. Det är jag fortfarande! Jag anser att man kan få i sig alldeles tillräckligt med energi via maten och inte behöver dessa tillskott. Däremot har jag inte sagt att det inte är praktiskt. Efter en maxprestation känner jag aldrig eller mycket sällan hunger och då är det lättare att få i sig energi via bars och drycker än via tex. pastasallad eller köttsoppa. Pastasallad tänker jag också äta, men jag tänkte ha servicepersonal som står med en energistång åt mig så fort jag stämplat i mål så att jag direkt kan börja ladda för nästa lopp. Och äta riktig mat sedan då jag joggat ner.

Man måste ju satsa på att det blir A-final i tanken, annars blir det inte det i praktiken heller. Så därför har jag förberett mig så att jag kan få en idealisk återhämtning mellan loppen på lördag. (Och efter lördagen hinna återhämta mig till söndag morgon)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till! Hu känns knä å höften nu?

Svar: Tack=) Nå he e no springbart nu så imorgon er e bara att KÖTTA!!
Sabsa

2012-09-14 @ 15:51:41
URL: http://curroergosum.ratata.fi
Postat av: Katta

Hej! Jag hittar inte dina resultat men håller tummarna för att det gått och går bra! Min mobil har varit borttappad så jag har stödspärrat den (och därefter återfunnit den), så du vet ifall det inte går att ringa. Det kommer finnas fika i kylskåpet ikväll!

2012-09-16 @ 09:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0