Presentation

Jag har ju tidigare berättat om att vi fått en ny inneboende, Charlotte, som flyttat in bredvid en av våra andra inneboenden, Jukka. Nu ska ja presentera de två av våra familjemedlemmar, som det kanske inte alltid pratas så mycket om.
 
Han till vänster på bilden är Jukka*, han är trevlig men som den finne han är är han lite tystlåten och knegar på för sig själv. Jukka bor längst ut på kanten av vår bokhylla. Han har nyligen flyttat dit från mitt sovrumsfönster. Han fick flytta dit för att hålla Charlotte sällskap.
 
Hon till höger på bilden är Charlotte**, hon är alldeles ny här så vi känner henne inte så väl. Dock tror jag nog att vi ska komma väl överens med henne, det har i alla fall börjat lovande. Jag fick Charlotte till födispresent av Anneli. Charlotte bor mitt på vår bokhylla i vardagsrummet, som tidigare nämnts, bredvid Jukka.
 
*Jukka = som i Yuccapalm
**Charlotte = som i FredsKALLA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0