Slumpen

Nu börjar jag småningom har återhämtat mig från helgens strapatser. Jag var med mitt AV-gäng (eller tre av dom i alla fall) på ett helgläger till Åbo. Där sprang de 3 sprinttävlingar och däremellan fick de lyssna på f.d. världsmästare och landslagstränare Janne Salmi berätta om orienteringsteknik och träning i allmänhet. En väldigt givande helg, om inte annat så kanske jag lärde mig lite mer finska i alla fall ;)
 
På hemvägen var det en smula tungt, det var storm och mycket, mycket isigt och halt på vägarna. Någonstans mitt i ingenstans er jag en bil som åkt av vägen. Det hade stannat flera bilar och jag stannade också för att se om det var något jag kunde göra. Då råkar det sig så att jag träffade en av mina bästa vänner! Hur stor är chansen liksom?? (Hon bor också i Vasa och vi var närmare Åbo) 
 
Idag körde jag intervaller. Det är aldrig roligt, men väldigt skönt efteråt! Nu är jag trött så det kommer att passa bra att leka diktator en stund under träningen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0