Hälsouppdate 2.0

Jag är frisk som en nötkärna! :D Eller typ nästan i alla fall...jag kan nämligen andas genom näsan igen, jag snyter inte (så mycket) blodklimpar längre, det gör inte ont i ansikte och öron. Halleluja! Dock har jag fortfarande lite huvudvärk på eftermiddagarna, men jag undrar om inte det beror på för lite vätska eller för lite frisk luft eller liknande.

Idag hade jag tänkt vara ledig och städa och laga köttbullar. (Jag fick värsta cravings igår då jag och Bella kollade Sveriges mästerkock. Blev nästan lite orolig ända tills Bella berättade att hon också hade fått cravings ;) Så idag ska vi göra köttbullar!) Dock kom vi i gruppen på att vi eventuellt kan ha handledning idag då vi inte hört nåt från S. Jag minns inte riktigt hur vi bestämde. Vi skulle antingen träffas om han inte hörde av sig eller så skulle vi inte träffas om han inte hörde av sig. Nåja, jag kan ju lika bra maka mig iväg till skolan och kanske få nåt vettigt gjort idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0