Premiär

Idag var det ett soligt och fint Umeå som mötte mig då jag gick utanför dörren. Jag gjorde premiär i skidorienteringsspåren idag. Det gick inte bra alls. Förutom att jag försökte ta mig fram med en stav den första rundan och en 10cm kortare stav den andra rundan så gick det långsamt och knackigt och orienteringen flöt inte alls. Dessutom fick jag en mardrömsupplevelse i en mördarbacke. Det svängde än hit och än dit. Mitt i allt kom halvmeters stora guppor och träd rakt nedanför. Nej inte my cup of tea direkt. Hoppas på bättre flyt i veckan då de ska lägga ut en ny träning.

Nu ska vi baka scones och croissanter för ikväll ska vi ta den där planerade brunchen. Anneli anländer först halv 8 ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0