Mer möhippe- och bröllopsbilder

Eftersom vi är i Vuokatti nu, eller Sotkamo rättare sagt, med en sjukt dålig internetuppkoppling och en hel del annat att göra om dagarna har jag inte orkat blogga. Nu ska jag göra ett litet ryck! Mest tänkte jag visa fler bröllopsbilder eftersom bilder på mig just nu inte hade varit en vacker syn för ögat. Blev till och med i misstag tagen för att vara pappas fru (Whaat?!!!PANIIK!!) här en dag så tydligen börjar jag se lite sliten ut ;) Jag tränar på mer än jag kanske borde men jag trivs med det och känner mig ändå relativt pigg i kroppen. Eftersom jag inte gör så mycket annat ansträngande så funkar det att träna på!
 
Möhippa:
chockad blivande brud, vi totalöverraskade henne. Score!!
 
   möhippegänget, visst brukar väl killar vara med på möhippor?? ;)
Första anhalt: Chokladprovning
 
Nästa anhalt: Spabehnadling för bruden. Resten av programmet får förbli en hemlighet ;)
 
 
 
Nygifta
 
 
vi verkar ju ha varit supertaggade på fest...men nog smilade vi upp oss senare mot kvällen! =)
systrar
bruden och tärnorna
 
 
 
Som avslutning:
Tjohoo för en rolig kväll!! =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0