Saknade Umeå

..nu är jag här igen. Det var alltså så länge jag kunde hålla mig borta från staden; en månad! Det är lite tomt här utan studier och de flesta vänner, då framför allt Anneli, Bella och Emilia. Men det är ju tack och lov några som har vett att stanna här över sommaren också så att jag har nån att umgås med då jag kommer hit och hälsar på ;) I eftermiddag får jag finfint träningssällskap av Helena. Hon sysslar med inlines och, ja, då kan man ju undra vad inlines och orientering har gemensamt träningsmässigt...inte mycket egentligen men med lite god vilja så går det utmärkt ändå!!
 
Ser fram emot några härliga, nostalgiska dagar här i Umeå innan jag drar vidare upp till Boden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0