Jobbet

Jag har ju fått jobb, ifall jag kanske inte nämnt det här på bloggen. Min första dag var i måndags och efter det har det rullat på. Just nu känns det som om jag inte kommer någon vart, men det är himla mycket som ska läsas och läras så jag lär nog stampa på stället ett tag. Dock ska jag ju på läger till Sälen i nästa vecka och det blir mitt första möte med adepterna som tränare, egentligen känner jag ju de flesta redan. Resten av sommaren kommer att bli rätt hektisk med en hel del resor och tävlingar. Det är ännu lite för tidigt att säga om jag trivs eller inte, det får tiden utvisa....men det verkar lovande i alla fall =)
 
PS. Håll utkik i Vasabladet på fredag, för då borde det komma en artikel om mig och vad jag ska göra!!
 
 
 
Ett glädjeskutt och lite champagnesprut för att fira jobbet!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0