Projekt

Idag är det enligt kalendern en röd dag. Därför hinner jag och Bella knappt sitta stilla en sekund för vi har alltid ett nytt projekt på gång! Idag filmar vi in till vår avslutande del i triologin. Vi filmade några scener igår också. Lite mer omfattande filmning denna gång med flera dagars arbete och klädombyten och allt möjligt.

Jag och Emilia har tagit paus i arbetet med vår uppsats idag, men imorgon ska vi fortsätta jobba. Arbetet går helt okej så det är bara att gneta på. Imorgon har jag dessutom ett möte och sedan ska vi ha en träff med OUC på kvällen. Fullt upp med andra ord! I helgen är det tiomila och jag har fått äran att springa ankaretappen för vårt lag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0