Hektisk vecka

Denna arbetsvecka började jag kl 8 på måndagmorgon och avslutar kl xx på söndagkväll. En natt har jag hunnit vara hemma och en natt spenderar jag hos pappsen. Resterande dagar är jag på läger. Det har varit en hektisk vecka och jag har inte hunnit med annat än träningar och tränarmöten. Eller ja, istället för att prioritera tvättning, städning och packning bytte jag ut smutskläder mot rena på ca 15 min och åkte till farmor och farfar ikväll. Sedan till kusin Thomas med familj för att ge lite tips inför stundande Thailandsresa.
 
De två vildingarna till gudbarn ville att jag också skulle följa med. Det vill jag också! Jag fryser enormt mycket i det här landet. Det är skitkallt med minusgrader, men att jag fryser även inomhus känns stundvis lite ologiskt. Tacka vet jag att min lägenhet är varm så där slipper jag frysa i alla fall! På tal om lägenheten ja...idag medan jag var ute på jobb hade mitt kök försvunnit och delar av det hade flyttat ut i vardagsrummet. Tur att jag är borta denna vecka så jag inte behöver äta mikromat...
 
Då man lämnar köket snyggt och prydligt förväntar man ju sig inte riktigt Jerusalems förstörelse då man kommer hem igen. Varför händer sånt här alltid mig???
 

Med de orden åker jag på tränarseminarium och talar finska en hel helg. OMG! Hur ska detta gå?! ;) Hoppas att jag lär mig nåt nytt i alla fall. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0