Hemma

Nu har jag landat hemma och ikväll drar ett träningsläger igång. Ur askan i elden så att säga! ;) Slutet av resan var fortsatt bra, även om största delen spenderades på stranden. Jag hade inte riktigt ork och lust med nåt annat och det var ganska skönt att bara slappna av och ta det lugnt. Det är av någon anledning väldigt sällan jag gör det. (Konstigt?! ;) )
 
Med en bra bok kan även en vilding som jag ligga still ett tag, nästan en hel dag faktiskt!
 
Jag hittade en kompis! Jag vill också kunna hänga i armarna sådär, på så sätt har man ju alltid en gunga med sig. Mycket praktiskt! ;)
 

Hemresan startade jag kl 5 på morgonen från Phuket. Jag hade 2h på mig att hämta väskan och checka in den igen i Bangkok. Okej, piece of cake kan man ju tycka, men nej. Jag gick i full fart genom hela flygplatsen hittade min incheckning fick veta att det bara var 20 min till boarding. Panik! Jag fick börja springa. Jag sprang i full fart (så fort det gick med flipflops) i kanske 15 min och hann hitta min gate i tid! 24h senare stega jag av tåget i Söderhamn (det var i förtid!!!). 
 
Nyår firade jag hos syster i Söderhamn. Vi åt gott, kollade tv, slappade och hade trevligt.
Nyårsmenyn:
Getosttoast med valnötter och honung på en ruccolabädd
Oxfilé med ugnsrostade grönsaker
Ruccolasallad med granatäpple, vindruvor och fetaost
Dubbelchokladmousse med passion
 
 
 
 Nyårsdukningen

Getosttoast på en ruccolabädd med valnötter och honung till förrätt
 
 Dubbelchokladmousse med passion till efterrätt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0