Ny hobby

En varm och relativt tråkig sommardag kan man alltid skaffa sig en ny hobby. Det gjorde jag idag. Allt började med att jag lunchade med Anita på Faros, vi åt Black Angus burgers och de var helt supergoda men väldigt stora så jag blev proppmätt. Medan vi åt hann vi prata en hel del och kom på att vi ska börja med ett nytt projekt. Vi har börjat med geocatching tillsammans. Det var jättekul, lite som en skattjakt man hade på födelsedagskalas då man var liten. Belöningen är att få skriva sitt namn i loggboken. Jag blev helt fast! I Vasa-trakten ska vi alltid leta tillsammans men då jag är på mina resor får jag leta upp catchar i närheten. Tur att jag ska på en treveckorsresa till Sverige nu! ;) Många nya städer att leta catchar i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0