Som två trollungar

Ja, det var så min kära syster beskrev mig och Susann efter att ha sett en bild från en av våra många geocatchingsturer i Åhus. Under O-ringen hann vi med mycket mer än bara orientera. Mest låg vi väl på stranden kanske, men inte så konstigt då vi bodde typ 50 meter från en av Sveriges finaste sandstränder. O-ringen ja, de va inge vidare för mig i år heller. Förra året diskad och iår hoppade jag över två etapper eftersom foten värkte lite på kvällarna efter loppen. Onödigt att riskera för mycket bara för O-ringen då det finns andr tävlingar jag skulle vilja springa. Dessutom inte värt att pressa mig helt slut bara för att kämpa om en plats bland de sista. Jag menar, kondisen kunde var bättre....förbättringspotential brukar jag prata om....om man inte tränat alls på tre månader känns det något segt att komma igång i början. Det borde nog ge sig om några veckor för grunden den har jag ju.
 
Mer orkar jag inte skriva för denna gång. Bjuder på en del bilder från vackra Åhus istället (ja och mina fötter och de där två trollungarna Linda pratade om)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0