Långläger

De flesta börjar göra sig i ordning för midsommar och planerar firandet in i minsta detalj. Jag har inga stora planer för midsommar. Hade det varit fint väder hade jag nog åkt en tur med kajaken men nu vet jag inte. Tror jag fortsätter mitt projekt att reda upp lägenheten. Tänk att det alltid blir råddigare då man börjar städa.....ganska konstigt egentligen. Så nu ligger hela min lägenhet på golvet medan det inte finns nästan nåt på hyllorna. Tvättmaskinen går för fullt också för på lördag åker jag ner till Helsingfors och sedan vidare mot Otepää, Estland. Där ska vi vara på årets långläger. Det ska bli spännande att uppleva Estlands skogar för jag har bara varit en gång tidigare och orienterat där och det var ingen höjdare. 
 
Nu lär jag fortsätta med mitt heldagsprojekt, lägenheten om jag ska få det fint och städat till midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0