FM-läger

Efter hela tre dagar ledigt och ett antal frustrerade timmar av att inte ha något att göra var det åter dags att åka iväg på läger. Vi har nu varit snart en vecka i Joutseno (typ Ryssland) och idag är sista dagen. Nästa veckoslut är det FM här. Ett FM jag hade hoppats på, jag hade velat prestera på. Nu står jag här med kryckor och får se på från sidan och försöka att inte känna mig bitter. Det hjälper ju liksom inte direkt att gräva ner sig... Jag hoppas däremot att det här förberedande lägret vi nu varit på har gett adepterna en massa viktig info om uppladdning, återhämtning och terrängen så att de har fått alla verktyg vi bara kan ge dom för att de ska prestera på topp. Jag hoppas alla presterar vad de är kapabla till! Då kommer jag vara nöjd!
 
Nu ska jag vara ledig i en vecka igen...vet inte hur det ska gå och hur mycket dumt jag kommer att hitta på men det får framtiden utvisa.
 
Vi har kört GPS analyser av träningarna
 
Glassat i finvädret
 
Och jag får gå med käppar i en månad till.....jeii....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0