En dag utan vila, nej nu tror jag jag går och gräver ner mig!!

Har nu tränat andra gången idag. Trots att jag orkade dra ganska hårt så börjar det nog kännas lite. Kanske lite mat och lite mer sömn gör susen :) (Och eventuellt en kakao ikväll). Mat är underbart gott efter ett hårt träningspass. Jag gillade till och med skinkfrestelsen idag, och hur ofta händer det på en skala att jag äter skinka utan att klaga över hur illa det smakar?

Under dagen har jag hunnit med ganska mycket. Jag har varit till shopen, bjudit vallaren på kaffe, introducerat Gossip Girl för Eric, läst i spökflickan och tränat två gånger. Något jag dock inte hunnit med är vila. Så det blir nog till att ta en 10 timmarsnatt inatt.

Till och med Eric har läst lite på den bok han började med någon gång i höstas. Det finns det bildbevis på!


Och Åsa: Jag lovar att jag ska ta någon bild från skidspåret nån dag så är du inte lika avundsjuk längre! Här är plusgrader och det suuger att skida ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0