Lägerliv

Här i Levi bara tränar, äter å sover vi. Ganska skönt liv. Så här skulle jag kunna leva hela tiden. Dessutom behver vi inte plocka undan efter oss då vi ätit. Vi har renbäddade sängar varje dag. Allt serveras som på silverfat. Igår sjöng vi singstar för fulla muggar. Det var kul men det värsta är att Eric klådde mig på ABBA!!!! Ja trodde nästan inte mina ögon. Något är fel. Väldigt fel.... Sen hade vi som vnaligt lite skvallerkväll också. Ganksa mycket intressant kom nog fram ^^

Min armar är dock döda. Efter 3h träning och 90 + 45 min massage ville dom inte riktigt fungera idag. Idag var det klassiskt på morgonen. De filmade :S Kommer nog inte att bli hemskt skoj att se på det idag. Men det är smällar man får ta när man, dumt nog, åker med på skidläger.

Inga bilder ha ja ju ens fått tagi. Jag har inte ens haft med kameran till skidspåret. Men det kanske kommer. Förhoppningsvis iaf:)

Men nu ska det bli lunch. Jag är så hungrig att jag kunde äta en hel häst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0