Sabsa <3 skid-o

Någon gång, för en lång,lång tid sen har jag lovat att jag kommer på skidorientering om de behöver stafettlag. Dessvärre trodde jag inte de skulle behöva mig eftersom jag räknade med Pernilla, Olga och Marie. Men nej, så fel man kan ha. Nå, det blev en tur till Vuokatti i helgen då. Inget fel med det. Hela 20km skidorientering kämpade jag mig igenom idag, en stor del stakning. Och de som känner mig vet ungefär hur bra eller ska jag säga dåligt det går. Nå, jag tog en lugn skidtur och sparar allt till morgondagen men med Vuokattis alla backar är det svårt att hindra syrorna från att komma, i alla fall om man har en nummer på benet. Så röven och armarna tog nog styrk idag.

Dagens bästa var att trycka i sig en massa godis och se Hotel Rwanda.

Pernilla, Sabsa, Elin, Julia, Susanna. Tjejgänget (minus Marie) ser på Hotel Rwanda

 

Imorgon möter vi nya utmaningar. Jag startar i damklassen och undrar i mitt stilla sinne om jag kommer hel och välbehållen ur skogen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0