En sammanfattning

Nu är vår-lägret över för i år. Synd, men ändå skönt. Som vanligt mycket orientering och det blev som vanligt en stor chock för kroppen. Skadefri och sjukdomfri under hela lägret, måste vara rekord. Nu ska jag bara se till att hålla mig sjukdomsfri efter lägret också så att jag kan fortsätta och träna på.

Dessutom har vi gjort läxor(men inte mina egna, det blir nästa helgs problem) det var till och med kul att göra läxor eftersom det var på en passligt lätt nivå ;) Dassboken är detta lägers uppfinning och kommer att bli årets grej:D Nu ska vi bara försöka komma ihåg att bedöma dassen på alla tävlingar under året så att vi kan utnämna årets dass på hösten :D

Som avslutning en bild som gott och väl sammanfattar hela lägret!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0