Orientering

Jippiie :D Idag är en bra dag! Okej, det är mulet, det är kallt och jag har sovit för lite, MEN jag ska orientera idag! Det känns stort! Har haft uppehåll nu mer eller mindre fem månader. Nu ska jag försöka igen, men bara promenera och ev. jogga på stigar(om jag nu lyckas hålla mig..). I övrigt blir det plugg, plugg och mera plugg eftersom duggan närmar sig med stormsteg.
Itelien 2009, jag var i mitt livs form då. Hoppas på att komma tillbaka till det och bättre!


Kan konstatera så här i efterhand att min självdisciplin inte är på topp. Sprang hela banan, ca 40 min. Det känns i benen att man inte sprungit på LÄNGE! Och jag kommer att ha träningsvärk imorgon, definitivt. Om lungorna och halsen bara håller nu så är jag ändå nöjd med mitt beslut att springa idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0