Läger del I

Jag åkte iväg från Umeå på lördagen och landade i Stockholm och på 11-årskalas. Det var trevligt att träffa släktingar som jag inte sett på över 10 år! Och gissa om de blev överraskade?!!! Det var nämligen ingen som förvarnat dom om att jag skulle vara där.

På söndagen åkte jag iväg 20 i 6 med tbanan. Det var lite läskigt att ensam gå ner i tunnelbanan så tidigt på morgonen, men jag klarade mig bra och hittade till och med rätt på första försöket. Träffade gänget i hamnen och vi åkte iväg mot Göteborg. Då vi kom fram hade vi parorientering och jag sprang med Lillis. Som vanligt hade vi jätteroligt =)

Lillis och jag på morgonlänk*


Varje morgon, innan frukost, sprang vi en 20 minuter lång morgonlänk för att vakna till (för att sedan gå och sova igen).

På måndag började träningarna på riktigt, först hade vi en lång och lugn träning i en riktigt tuff terräng och sedan hade vi en intervallträning med 3,3km långa slingor. Den gick helt okej för mig. Första orkade jag bra, medan krafterna tröt på andra varvet och jag blev så hungrig att jag hade velat lägga mig ner och gråta en skvätt (som om det skulle hjälpa...). Dessutom fyllde jag år! Firade alltså med två träningar, mat, choklad och sömn däremellan.
Jag fick "äran" att köra till några träningar

* för svenskar Länk= joggingtur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0