Läger del II

På tisdag var det lägermästerskap, jag valde att inte springa och plockade in stämplar istället. När jag varit nästan en timme kom jag på att jag skulle plocka in en skärm vid tjejernas 7e kontroll. Oops! Hade killarnas bana så jag hade inte en aning om vilken som var tjejernas 7a. Jag svor och var arg i några minuter och började kontroll för kontroll springa tillbaka och kolla vilken kontroll det var. Blev en extra 20 min innan jag hittade rätt. På eftermiddagen var jag ansvarig för start och mål och satt mest och pratade med några andra som inte sprang. Dock gjorde jag en egen träning på kvällen. Hoppträning + 3x10x15s. Riktigt skönt att få ett pass med lite fart istället för att lufsa på i skogen.
Lillis värmer upp på eftermiddagsträningen.
På onsdagen hade vi världens underbaraste morgonlänk, verkligen superväder.
sedan vi upptäckte den här sjön tog vi en rnda till den varje morgon.
standardpose nuförtiden tydligen :P
På förmiddagen sprang vi i strandterräng, jag skuggade flera stycken och det var rätt kul att kolla in förbättringspotential hos andra. Det fanns nästan inte ett träd på hela kartan. Vi stannade flera gånger och beundrade utsikten. Jag hittade ett svärd i skogen, LYCKA!
På eftermiddagen hade vi vila/egen träning. Lillis, jag och Ella tog spårvagnen in till centrum för att utforska Göteborg lite. Lillis och jag var träningsklädda och gissa om de kollade på McDonalds då vi stegade in där och beställde glass på bred finlandssvenska i svettiga träningskläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0