On the road again

Så var det dags igen. Igår 4,5 h båtresa och idag 5,5h bilresa. Det är tävlingsdags. Hoppas att det ska gå bra! I och for sig är jag inte anmäld i någon elitklass, men jag vill ändå göra ett bra och stabilt lopp och känna att jag får in rytmen igen. Vill ha formbesked inför 10mila som är nästa helg. (Okej, jag förväntar mig inga under med tanke på att det blev 2,5h explosiv styrketräning och hoppträning igår, lite i överkant jag VET) Jag tror att jag är ganska trött i benen idag och troligen samma imorgon.

På söndag har vi chans att ha riktigt bra lag och göra en grym stafett, hoppas bara jag ryms med i laget.
.
Någonstans strax söder om Jalasjärvi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0