Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter FSOM i Raseborg. Tom, det är så jag känner mig. Ingenting gick riktigt som det skulle även om placeringarna är goda. MEN jag ville ju ta de där placeringarna och vara nöjd med mig själv också. Just nu känns det skit rent ut sagt, jag är besviken, bitter och irriterad på allt och alla. Men det går väl över med lite mat och sömn.

Att helgen inte gick som den skulle och att jag inte var riktigt pigg och kry har nog sina yttre orsaker också. Men det är ju ingen ide att skylla på det heller. Oberoende om man är i form eller inte borde man kunna göra bättre prestationer än jag lyckades åstadkomma i helgen. Men jag borde kunna vara lugn, för jag vet (nånstans innerst inne) att jag tränat bra, det jag ska och formen borde vara i antågande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0