Iväg igen

Nu är det 50 min tills jag åker iväg igen. Jag har fortfarande inte börjat packa. Trots det är jag inte nervös, funderar till och med på att ta mig till butiken för att köpa nåt ätbart att ha på vägen. Allt är som vanligt med andra ord.

Men varför stressa? Jag har ju trots allt 50 min på mig... Nä men jag har i princip alla mina ol-kläder i Finland så allt jag behöver är en överdragsdräkt i princip. Så nu iväg till butiken då för att se om jag får med mig nåt gott på vägen, som underhållning på 4,5h resa...

Ska få åka med "lyxfärjan" RG I idag, igen...
I helgen blir det två tävlingar. Två stafetter. Det måste gå bra nu för annars kanske jag inte kommer att få springa i första laget på Jukola, ett av vårsäsongens största mål. Det vore ju en smärre katastrof för det är ju bland annat det jag tränat för...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0