Lite bättre

Har jättemycket att göra denna vecka så det blir bara en snabbuppdatering nu. Tiomila gick riktigt bra=) Över förväntan kan man nästan säga! Jag var riktigt glad hela helgen över min prestation. Värre är det nu med lite distans till det. Nu ser jag på kartan och sträcktiderna och tänker på alla ställen där jag kunde gjort det lite bättre, varit lite snabbare, lite noggrannare, lite tuffare... Aldrig är det riktigt bra nog.

Iväg på ol-träning snart för att träna på dom sakerna!
.
Men tiomila som helhet var kul, även om jag sov största delen av natten. Men det gjorde att jag kunde ta ett pass även på söndagen =) Långsamt och lugnt med lite orientering mitt i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0