Läger del III

Sparng för långt, för länge och definitivt för fort idag. Oops! Men det var kul! Att få pressa upp farten lite, att känna att jag nog kan springa fort jag också. Det är fasen nästan så att jag längtar tills jag ska få springa A3 intervaller igen. Jag har ju "förbud" på A3 för att få bukt på mina andningsproblem. Bara därför skulle det vara kul att springa intervaller nu. Allt som är förbjudet är ju lite extra roligt ;)
 
De andra tränar också på bra. Lite för mycket kanske, precis som jag...men det är sjukt svårt att sitta still då man är på träningsläger och till på köpet triggar vi varandra. Det kräver en större viljestyrka än min att ligga på soffan då de andra lägger på sig träningskläder och sticker ut på ett pass. Trots att jag vet med mig att jag kanske borde vila då jag hade planerat att göra det. Om jag mot förmodan sitter inne medan de andra tränar så tjurar jag resten av dagen för att jag "missat" ett pass. Vettigt! När ska man få in i sitt huvud att vila faktiskt också tillhör träningen?
Sprang ut på ett extra morgonpass i morse, men tog det väldigt lugnt och stannade och fotade lite emellanåt. 
Hittade "världens finaste sjö" (Pernilla retade mig för att jag blivit så svensk och ska vara överdrivet positiv, och ja hon ha väl rätt i det :P ), men jag har aldrig sett så klart vatten i mitt liv! Sjukt häftigt att man ser bottnen hur klart som helst fast det är två meter vatten ovanför.
Balanserade lite på järnvägen, så där i brist på annat..
Hittade en lång, brant backe med lössand. Jag tänkte springa upp, sprang 1 min och började gå, då tog det 1 min till innan jag var på toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0