Nervös

Igår blev det en 11 h lång skoldag ovanpå 36 h resa. Gissa vem som var trött då hon kom hem? Dessutom var jag på riktigt usligt humör hela dagen! Jag har inte fått träna på länge, jag var trött, jag fick punktering IGEN och det spöregnade då jag skulle till skolan (och regnbyxorna är ju förstås kvar i Finland).

Humöret blev dock bättre då Emilia bjöd på bullar och mat, vi fick vårt massagearbete klart och då jag kom hem fick jag frozen chokladcheesecake. Det behövdes för idag har jag tester i labbet. Det går väl i princip ut på att jag ska springa tills jag inte orkar längre. Jag är nervös! Inte egentligen för att det är jobbigt, det klarar jag av och tycker nästan på något konstigt sätt att det är kul. Nej, jag är nervös för om jag blivit bättre eller inte. Tänk om jag springer riktigt usligt? Tänk om jag försämrat? Ja, jag vet att träning och tävling bara gått bättre och bättre och att jag var i en enorm form för en vecka sedan. Det kan ändå inte hjälpas. Jag är nervös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0