Tävling(ar)

Har precis ätit min bolognese till lunch och laddar nu för dagens tävlingar. Jepp, idag blir det två lopp för min del! Sprint nu på eftermiddagen och så ska jag på första nattävlingen på nästan 3 år ikväll. Det ska bli spännande för vi har nämligen masstart. Det blir tungt med två tävlingar, så önska mig lycka till! Hoppas också på uppehållsväder så att det inte blir så kallt att springa i natt.
 
Resten av dagen ska jag väl försöka vara stilla så mycket som möjligt.
 
Sabsas bolognese.
Uppdatering: Gjorde några vägvalsmissar och några ställen hade jag inte läst in mig tillräckligt bra på förhand och tappade tid. Löpmässigt var vi nog jämna jag och Katta. Helt okej sprint av mig ändå! Nu lockar det inte med 7km nattorientering. Benen helt döda efter sprinten.
 
Har sällan känt mig så pigg som på nattorienteringen! Bommade typ allt, MEN jag tänker dels skylla på kartan och dels på lampan. Jag såg verkligen inte banan då färgerna var sådana att de blandades med varandra för mig och sedan hade jag så dålig lampa att jag inte såg nåt i skogen. Tacka vet jag att Pär hjälpte mig runt! Och jag tackade honom genom att springa ifrån honom med 1 minut på slutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0