Myt om mat

Det finns en sida som skriver en massa matnyttig och intressant fakta om mat. Det är några dietister som har startat upp den och nån av dom har varit klasskompis med min syster. Sidan heter Matvett.se och Linda har då och då rekommenderat den åt mig då jag haft funderingar kring kost. Så nu tänkte jag rekommendera den åt alla er, mina kära läsare. Idag publicerades nämligen något intressant om råa ägg som en del äter till förbannelse. Och som det verkar inte till någon som helst nytta, utan snarare tvärt om. Läs mer här:
http://www.matvett.se/myten-om-raa-agg/

Hoppas ni tar er tid att läsa, eller söka upp information ifall ni har funderingar kring mat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0