Svammel

Ett flertal gånger det senaste året har jag haft tränings-/löpförbud. Nu är det inte så att det uttryckligen är någon som förbjudit mig, utan mer ett förbud jag lagt på mig själv efter en del starka rekommendationer. Just nu får jag göra allt som inte gör ont och därmed är löpning åter på min "förbjudet-lista". Det gör mig smått galen att inte få röra på mig som jag är van vid. Jag förstår inte att folk orkar med att inte träna. Man bli så trött, slö, lättirriterad och får koncentrationssvårigheter...eller i alla fall så är det så för mig. Huvudet är aldrig riktigt närvarande för jag fokuserar mer på hur fint väder det är ute eller på känslan efter ett riktigt bra löppass.

/Over and out (med förhoppning om att springa snart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0