Förnuftig

Vi har kommit igång med vår nya kurs nu och den är superintressant, men det kommer att bli fruktansvärt tunga 10 veckor. Denn gång fick vi välja grupp själva som vi ska göra alla grupparbeten med och det är riktigt skönt. Vi jobbar alla bra och kommer bra överrens och vi har kommit rätt långt med denna veckas arbete.

Idag var jag väldigt förnuftig. Okej det beslutet kanske jag inte kom fram till alldeles ensam, men det är ju jag som tränar så det är jag som har sista ordet gällande träning. Jag hoppade den idag och ska träna imorgon istället. Jag är fortfarande trött och pulsen är riktigt hög varje gång jag rör på mig.

Ikväll åt jag och Lisa delikat blodpudding och nu ska vi baka hälsomuffins så att jag kan smöra in mig hos gruppen imorgon. De är perfekta som mellanmål och innehåller inget raffinerat socker eller smör. Recept hittas här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0