Perfekt lördag

Idag vaknade jag trött och seg. Jag hade planerat in intervaller men funderade i en timme innan jag steg upp på om det faktiskt var mödan värt. Jag makade mig iväg till gymmet och körde lite halvtaskiga intervaller på löpband (nej jag kände inte för att halka omkring i minus 15 för att köra intervaller jag egentligen inte ville köra så det blev inne eller inte alls).

När jag sprungit klart var jag ändå nöjd med att ha tagit mig upp och sprungit. Jag satte mig på Iksu, åt lunch och pluggade en stund för jag visste att jag inte skulle få nåt gjort hemma. Efter det drog jag mig hemåt och tvingade med Anneli ut på en skidtur (hon påpekar att det var hennes förslag att åka ut och skida). Superhärligt väder! Och jag tog det, hör och häpna, riktigt lugnt idag. Skidade för det mesta någon meter framför A, men hela tiden på ett ungefär i hennes takt och hade en medelpuls på 95 eller liknande. NÖJD!!

Ikväll har jag och AM umgåtts och det är guld värt att ha henne som vän=) Vi kan prata om allt mellan himmel och jord och det behövs ibland då man ältar och ältar men inte kommer fram till något. Vi har ätit sushi, "sett" på James Bond och gjort chokladbollar, men mest av allt har vi pratat.

Nu är det sovdags för en kvällstrött. Imorgon är det full fart som gäller igen!
Fotot ärligt stulet av Anneli=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0