Livstecken

Eftersom jag inte tyckt att jag haft så mycket att skriva så har jag varit tyst här på bloggen. Ska ge en snabb uppdatering om vad som hänt sedan senast. Innan jag blev helt frisk var det dags för mig att åka på läger, men efter dagarna gick blev jag friskare och friskare så tydligen är frisk luft och skogsturer rätt bra botemedel ;)

Sedan var det dags för FM och det gick käpprätt åt h*****e, en 4min bom till ettan och sen ännu mer till tvåan. Tydligen var uppladdningen med middag hos The Strandvalls lite FÖR bra! Så bra att jag hade för mycket energi och sprang ett par minuter förbi ettan....det håller inte riktigt att börja med att ge de andra drygt 4 min försprång.

Idag gick jag lite in i väggen pga dålig planering med maten, fick sätta mig en stund i skogen för att orka ta mig ut. På eftermiddagen satt jag i skogen och tog tid på tester, fick kallt och skulle värma mig genom att gå/hoppa/springa runt och steg snett. Så gick det med min kvällsträning...tror inte det var så jätteilla för jag kan gå på foten även om det känns lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0