Långpass

Igår var alla andra på ett riktigt långpass. Eller killarna var väl bara en 3-4h medan tjejerna vandrade ca 6,5-7h. Imponerande att de inte klagade alls!! Det var väl inte riktigt meningen att gå så länge men om man går en timme fel så blir det nog långt. Själv låg jag på hotellrummet hela dagen och efter en 5-6h började jag nog fundera var de höll hus. Speciellt då killarna hade kommit tillbaka. Jag fördrev tiden med att gå till butiken, lära mig bulgariska och planera lite träningar.

Idag är det en sprint på förmiddagen. Såg inte så värst intressant ut. Intressant däremot, det är eftermiddagens kurv-ol! Sällan jag sett en sån kurvkarta, om jag ens någonsin sett en sån. Det blir en tuff eftermiddag! Det är nu agnarna börjar skiljas från vetet. Det är nu det börjar märkas vem som tränat i vinter eller inte, vem som klarar belastningen vi utsätts för under ett läger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0